Jobba, grilla, packa!!!


Hej hej! Det var ett tag sedan jag blogga! Har varit väldigt upptagen med en massa fester! Grillat as mycket och "lekt" väldigt mycket! Idag hade jag typ världens stress, jag jobbade från 11-15.30, det var två kalas och jag stannade aldrig, rörde mig hela tiden, men jag är van och skicklig höhö.... Innan jag slutar jobba kommer min syster att hon ska åka om 5 minuter med bilen och då kan jag itne följa med, så jag springer in i toan i jobbet (hade slutat jobba såklart) och böt om på typ 20 sekunder, jag böt bara en tunika och tog p lite smycken, sedan hoppa jag in i bilen och fixa ansiktet, (solkräm och sånt). Och jag ska åka iväg imorgon! Jag har inte packat en enda grej! Aja det ska bli kul att få åka ut på landet! Ses! Ps bilder från grillningen från idag kommer strax upp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0