Harry potter filmen!

Kan gråta vilken sekund som helst. Snart kommer den sista harry potter filmen. Vill verkligen se filmen men ändå inte! Vill se den för att jag gillar verkligen filmerna otroligt mycket, men vill inte se den för att det är den sista filmen och jag har läst alla böckerna och vill inte att de ska ta slut och nu ska sista filmen ta slut och efter att jag sett den filmen så är allt liksom över!!! :(. Böckerna är otroligt bra och ni har säkert hört talas om harry potter filmerna och säkert sätt någon enstaka eller alla! Harry potter är en av de kändaste böckerna!! Och bsta enligt mig! Rekomenderas stort till fantasy älskare men vet garanterat att alla fantasy älskare redan läst böckerna! :D Aja om ni läst läs om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0