hej alla underbara söta människor!

Hej! Hoppas ni alla har det bra och trevligt och framför allt en rolig sommar (avd det som har gått). Själv har jag fixas en massa en grejer. Jag solade i cirka tio minuter och märkte direkt en väldigt stor skillnad på hyn. Min pigment blir brun väldigt fort vilket jag inte har något emot ;). Använde såklart SOLKRÄM. Mycket viktigt! Aja senare så gick jag för att hämta två paket med kläder. Märkte inte att ena paketet var fel och itne till mig. Så när jag märkte det var jag tvungen att gå hela vägen tillbaka för att byta till rätt paket. Kvinnan som gav mig fel paket började fnysa åt sin vännina som var chockad över att jag fick fel paket och sa till henne "du får väl bara gå in igen och börja leta". Blev väldigt chockerad över det kvinnan sa till sin vänin eftersom alltihop var egentligen hennes fel. Aja fick till slut rätt paket. Sedan mötte jag upp mina vänner i t-banan och vi gick och köpte en massa glass.Och då menar jag mycket glass!! Haha riktigt gott vare! Vi gick till stranden och mötte en massa kompisar och doppa fötterna och en massa annat kul! En riktigt skön sommardag var det :D. Hoppas flera sånna här dagar kommer.

Menar inte att tråka ut er, men har gjort den här bloggen också som en "dagbok" :D. Har det trevligt sötnosar. Ses ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0